duminică, 13 februarie 2011

în scoică

ascund temeri
mai stau s-o ascult
dar teamă resimt
şi nisipuri mă cheamă
râd timpului blând
şi mă rog, nu mai plâng
suflete, stai...
se naşte un gând...

o clipă să gust iar
durerea
o ascult, o trăiesc
şi-nvăţ s-o-nconjor
să devin-redevin
ce ştiu că am fost,
sunt.
odată.


acum,
nimic nu-mi mai poate fura
nici un colţ,
să-l transforme din aur,
în zloată.


suflete rar,
nu fugi,
nu cobor
rămân, urc
pe-altă treaptă...
şapte trepte
din nouă
am trecut
frământând
o stâncă din aurul verde
în mine ascult acum
săgetând
dorinţele toate
în lumini scut
trecând
prin arcuri de gând
vreau
cunoaştere.
mi-e galben în suflet,
mi-e verde în piept,
mi-e albastru
şi alb deopotrivă.
în roşu mă scald
cât sunt pe pământ
dar ţintesc mereu
spre albastru
auriu va veni
când voi ştii cine sunt
pân' atunci
urc mereu printre creste
caut poteca
şiroaie curgând
iubesc apele fine terestre
încercări mă doboară
mai râd sau mai plâng
dar mereu surâd
într-un clopot
aud toaca
în palmele sfinte

nu mă-ntorc


ascult.


tac.


iubind.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu