luni, 24 octombrie 2011

liniile dor în trup de fum

tălpile fug printre culori de umbre absurde
mi-e dor să-mi fiu sens în racla în care oasele albite de gânduri
redesenează sufletului contur
de câte ori toamna îşi aruncă măruntaiele de iluzii în balta săracului

mă mai aştept pe linia vieţii acolo unde un dâmb de piatră împiedică pasul
înainte de rostogolire

mă aştept în tâmpla verde a copacului inimilor gemene
pe ramul al doisprezecelea, unde mugurii nu mai cresc
acolo păsările nu cântă nu zboară nu-şi ciugulesc puful de dor 
doar sunt. acolo doar zborul e zbor culoarea culoare sunetul sunet
învelite în ecoul beat de atâta linişte încât devine doar răsuflare şoaptă...
Nimic

mai strănut odată sănătos pe o margine de ram

mugurii învaţă doar zborul prin coloanele orgii timpului
lăsând dreptul la înălţare în pumnii de copil ai spiritului setos de cer
foamea sufletului stinge lumânările de iarnă între degetele de gheaţă ale încercărilor
apoi adoarme cu gura căscată
sforăindu-şi trecerea spre încă o secundă netrăită

liniile dor în trup de fum
tălpile lunecă printre punctele de foc ale altarelor ridicate inutil
în trup de punct

râd cu tălpile în aer de durerea zvâcnind
până în inima bulzului în care uneori
din fragedă minte
plâng

 banalul îmi atinge corzile gândului lăsând urme de iarbă
prea dulce pentru a fi adevărată
iarba amară a timpului meu îmi presară pe răni gheaţa adevărului
plec pleoapele  cu palmele nevăzute la pieptul de fum
al dălţii treptelor trezirii...

nouă litere curg
printre buzele ce au învăţat ruga de la răspântii de drumuri
unde doar troiţele sunt mângâiate de vânt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu