marți, 1 martie 2016

prag


încă din pântec ascult
uriașul zumzet al gândurilor
conexiuni infinite
cu fiecare punct viu
cu toate cele moarte
o viață întreagă sunt
în căutarea liniștii interioare
și nu știu
dacă vreodată este liniște
undeva
într-un plan
pe care nu reușesc
să-l conștientizez a-mi fi
pragul dintre două gânduri
acea pace pe care o fac
negândind
cu mine însămi și cu universul
credeam că în pântecul mamei
este liniște hrană cald
credeam că atunci când
voi striga
va fi vid în jurul meu
și că totul va fi
un conglomerat de molecule
care se ciocnesc în neștire
reinventând mișcarea
uite că totul e zgomot
chiar eu însămi sunt
zgomotul acumulat din toate
tainele nașterii
viului și neviului ființei mele
stau și acum cu
creștetul în jos
sau pământul mă lasă
din când în când
să prind verticala
într-un cordon ombilical
ilizibil
prin care
să țâșnesc iar și iar
din propriile-mi gânduri
spre liniște
Anne Marie Bejliu, 29 februarie 2016




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu