joi, 21 august 2014

esenţe de fantasme



se-ascunde-n mine umbra 
se-ntretaie
cu dulcea apriga cântare 
de războaie

cu fir de-argint se ţese 
o poveste
visez s-ajung iar dincolo 
de creste

în dor de munte-mi scald
liniştea-n clipe
mă răsucesc spre tine
încropind iubire

iubire pământeană-n
rădăcină
parfum de frezie în taină de
sulfină

şi te ascult
în cântec cald de mierlă
închipuire de-adevăr mă ţine
trează

şi caut trunchiul
rădăcinile-mi sunt aspre
închid în ele nori şi aburi
esenţe de fantasme

mi-e frică, moarte
şi nu-mi mai este frică
atunci când coasa ta
iar vârful îşi ridică

să secere un glob de aur
viu
iubire pământeană
mamă tată fiu

şi plâng şi râd
de comica ta fire
privesc în baltă
sacra-ţi împletire

de cer pământ
şi-n steaua vieţii mele
m-arunc acum
cu inima-nainte

cu fruntea ating urna
cenuşii de cuvinte
bănuţul trecerii îmi este
chiar iubirea

mă prinzi mă laşi
şi iar m-arunci în tine

nu-mi este frică
la pieptul meu te strâng
simplă-amintire...

Anne Marie Bejliu, 21 august 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu