sâmbătă, 13 septembrie 2014

aproape-am învăţat


să cânt în linişte
tot ceea ce cuprinde
verbul "a fi"
în varianta-n care mă anim
e visul crestei gândului
înzăpezit devreme
sau în târziul umbrelor
cu pasul prea grăbit
mă-nfrupt din mine zilnic
încerc să recunosc
pasul prin stepa verde
oază de cântec cere
cu mine sau cu voi
liberă-mi simt secunda
viaţa moartea
trecerea-n viul drum
încet alert se cerne
limbă de lemn simt zgomotul
în jurul meu glasul a tot
Te cere
eu nu Te ştiu
mă Ştii din fiecare drum
simt cum m-absorbi
m-arunci m-alini mă-ntorci
spre mine mi-l descrii închizi
şi-l redeschizi
sau poate gândul meu
greşit aici se-aşterne
mi-e teamă
apoi frica îşi creşte puii
prin unde scald tristeţea
învăţ să-i fiu să fiu
prin ea colb mir şi glas
Tu ştii că nu-i plăcere
aproape-am învăţat
să trec hotarul
să-i simt prin bariere conturul
să-l las prin rană-adâncă fiere
Anne Marie Bejliu, 12 septembrie 2014




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu