duminică, 10 aprilie 2016

în altă legendă


dezbrac în mine frazele pe care le tot las
înțepenite în pasajele romanului
alerg cumva spre vers încerc o poezie 
și scuip în sân de fiecare dată când
cred că am terminat-o
ea curge liniștit mai departe
nici nu-mi spune pe unde sau cum
sau câte noduri întâmpină
ca la un săniuș spre autostrada valorilor
alunec și eu pe forma metaforelor născute
greu dintr-un ciob de verb și câteva
altfel de cuvinte pentru care nu mai găsesc litere
să nu te răzvrătești, Anna! îmi strigă piticul
din umbra mea
și atunci îmi strâng la piept brațele ca într-o
absurdă îmbrățișare a copilului ascuns undeva
între mine adultul și nenăscutul care
lovește sacadat tâmplele uterului plin de hrană vie
într-o altă legendă a celui care vrea adevărul esența lui
poate inutil poate util să-l strige omului
Anne Marie Bejliu, 9 aprilie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu