marți, 17 mai 2016

tăcerea eu punctul

să mai îndrept
un cântec
să mai îndrept
o filă
la colțuri râde plânsul
și plânge-n pumni iar râsul
uitat copilăriei, dar
pe-un colț de masă
și scaunul pe care
gândul se năștea încet
firida-n care mama
cu inima curată
din pumnul strâns
sămânța
culorilor lăsa
să curgă pe obrazul
prezentului trecutul
acela-n care tata
trăia trăia trăia
ating prin mine
dansul
acelor timpuri rare
le netezesc cărarea
imaginea seninul
apoi rostesc ”de ce”-uri
nenumărate pline
în golul gol de-acuma
mă scald în fericiri
acele întâmplări
anume prinse-n pânză
pentru a-mi fi leacuri
amarului tristeții
în jocul adormirii
îi spun încet tăcerii:
mai lasă-i chiar o clipă
singurătății cale
atât cât eu îndrept
ecouri simple rare
un cântec sau o filă
jucăm apoi ruleta
cu arma albă-a păcii
devin eu ea tăcerea
tăcerea eu și punctul
în care libertatea
se definește iar
Anne Marie Bejliu, 16 mai 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu