vineri, 11 iulie 2014

semnul ca un scut



lasă-mă să muşc timpanul sorţii 
să îmi ridic în viaţă gândul
nivel de tâmple răsturnate printre guri flămânde
cuprinse într-un verb "a fi" - acum ciudat

şi lasă-mi clipa răscolind cuvântul
să-l pot rosti odată blând apoi să plec
în fraze oarbe credem că şi hoţii 

de vise calde sunt curaţi 

că porţii îi poţi trânti conturul şi un ivăr
prea ruginit să mai cedeze 

rămâne tras în faţa bucuriei

ca o cortină vie fără pată 

cenuşa clipelor secundei gaj e dată

tu omul sau poate demonul din tine 

rămâi să zgâlţâi forma
cerând nopţii din tine 

liniştea interiorului în freamăt
să te întrebi de ce-ai ajuns copil

să te trezeşti pe panta crucii vieţii
şi-n fiecare dimineaţă din tine să răsară
în loc de zâmbet ascuţitul geamăt

aşa că lasă-mă să muşc în mine 

demonul să fugă să dispară

rămâne-va cenuşa neatinsă...


un înger poate îmi va fi mănuşă
şi-n palmă semnul ca un scut - inima crucii

Anne Marie Bejliu, 11 iulie 2014

sursa imaginii:http://bisericaortodoxa.0fees.net/bisericaortodoxaporumbacudejos/galerie-foto/category/1-biserica.html?start=20

"crucea veche cu inscripţii chirilice"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu