duminică, 21 decembrie 2014

au uitat să anunţe naşterea


am crescut şi simt asta
în fiecare sfert de lună urlândă
după mângâierile timpului 
în care mă ascund om
pasăre am uitat să fiu
văd printre priviri de orb
cum drumul
se lungeşte se scurtează
totul sare într-un paradox
al tăcerilor uitate sub talpa oarbei
Domnul mă scutură uşor
de fiecare dată când
mă adâncesc în căderi
gânduri explorează sunetul
timpanele fisura şi-o lărgesc
primesc în mine nou născutul
şi nenăscutul
creşte uterul cuvântului
la anul
care pare nou în vechimea lui
văd cum mă întorc
la veninul şarpelui îndoielii
privesc acum ţintă oul cuvintelor
aştept reptila pui să iasă
văd naşterea ei ca pe o renaştere
om ce sunt!
cum lovesc coaja oului
ovalul îşi ascunde pereţii
rămân zidurile albe
ale reptilelor nenăscute
aşteptare în aşteptare
ca un tablou cu zeci de fundaluri
îmi este viaţa
tobele bat afară. nu ştiu ce anunţă
golul unui meci
în care plinul zdrobeşte răbdarea
naşterea au uitat să o anunţe
printre strigăturile absurde. au uitat
Anne Marie Bejliu, 18 decembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu