duminică, 21 decembrie 2014

trei paşi în plus parcurşi


câte trepte mai sapă viaţa asta
în femurul piciorului drept
dureros acut totul se întâmplă
fără oră fără minut fără secundele buimace
de atâtea derulări de scenarii
nu mă mai ascund
sora mea cu trei ani în plus parcurşi
util sau inutil
ai uitat să mă priveşti când vorbeşti
ai uitat să-mi asculţi durerile
te-ai transformat într-un robot
repeţi întruna sau în mai multe
acelaşi lucru
ai uitat sora mea că trăiesc
trăiesc poate altfel acum
lucrurile nu vorbesc
decât despre un gest de întindere
a muşchilor braţului
cu un obiect atârnând de el
nu spun nimic absolut nimic despre tine
las totul să-mi frângă visele
şi poate odată şi-odată
voi fi liberă să strig să calc fiecare fisură
a femurului piciorului drept
fără să doară
tu...ce mai faci...
eu tac
sora mea cu trei paşi în plus parcurşi
şi trei vorbe absorbite într-un gest
ce braţe lungi ai
şi câte vorbe prelungesc braţele...
tu... ce mai faci, trăieşti?
Anne Marie Bejliu, 19 decembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu