duminică, 21 decembrie 2014

pe plan înclinat


mă întreabă zidul cum mă simt
tac. îl tai îl mestec după o rumegare prelungă
îi înghit consistenţa. mă prefac sătulă
la mijloc de noapte constat saturaţia reală
transpir. emotivă eram. nu mai sunt
din când în când sunt
atunci merg ca pe un plan permanent înclinat
ce este permanenţa de fapt
dacă se şopteşte mereu că timpul nu există
deasupra mea numai cerul rămâne neatins
pe El îl ating îl atingem constant fără să ştim
nu ţipă nu loveşte. pur şi simplu
ne transformă braţele în mecanisme inutile
apoi le întoarce şi iar şi iar...stop
peste mine cad tavanele poeţilor
al meu a ajuns podea sau a rămas podea
nu caut certitudini. uit mereu "r"-ul. pare firesc
rămân ce-ti-tu-dini
vin ele la mine să-şi dizolve mândria
apoi dispar.
nimicul tot nimic rămâne
Anne Marie Bejliu, 17 decembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu