sâmbătă, 11 iunie 2016

abia acum mă ridic


nu mai ştiu cum să explic
această curgere
în care uneori mă regăsesc
alteori mă rătăcesc
la fel ca o filă pe care
cineva o ignoră o clipă
apoi o caută înnebunit
pentru că acolo
fragmentul de răspuns
lega trupul de suflet
şi spiritul lui
a rămas undeva
între legănare
şi statica ironiei vieţii
uneori reuşesc să explic
un punct geamăn
în toată această poveste
care mă prinde
şi călător şi drum şi margine
în care
ţâşnesc fragmente
de argilă brută
în ea
un vers sau o frază
străpunge adevărul
alteori prinde piciorul lung
al minciunilor acumulate
într-o piatră
fals numită a căutării
nu mai ştiu cine sunt
sau poate că
abia acum mă ridic
pe vârful gândurilor
regăsindu-mă şopârla
lăsată să
ardă în soare cuminte
sau numai umbra târârii
unui şarpe alb
prin colţurile casei părinţilor
căutându-i şoapta tatălui
alături de glasul viu
al mamei
mângâierea unei copilări
care
m-a ridicat om în acea filă
pe care
simt cum cineva o ignoră
apoi o caută înnebunit
apăsând clapele
unui pian bătrân
în concertul dirijat anume
de mâinile Lui
Anne Marie Bejliu, 11 iunie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu