joi, 23 iunie 2016

clovnul vine cu toate acele

am strigat la tine de mii de ori
să mă iei cu tine la plimbare
chipul cioplit atinge tavanul apoi tace
apoi râde înfricoşător 
ca un clovn pe care îl tot visez
smulgând ace dintr-un cactus imaginar
mă joc uneori cu el în vis
îl colorez mai aprins sau mai stins
după cât îmi este de frică
un mâine acum creşte în mine
ca un balon
dintr-un material extrem de elastic
cineva trage de el apoi suflă
şi iar trage şi iar suflă până când
odată umflat balonul explodează
deasupră-mi
clovnul vine
cu toate acele cactusului în pumni
le lasă să cadă
aiurea vis aiurea-mi sunt acum
pentru că ştiu că
vine mâine adică iar un azi
prelung opintindu-se-n mine
stai măi, nu mai striga la mine
hai, vino la plimbare, hai...
Anne Marie Bejliu, 21 iunie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu