sâmbătă, 25 iunie 2016

privesc prin mine

între mine şi mine
eşti tu, clovnul
care mă sperie
în fiecare noapte
de asta tata
nu-mi cumpăra
jucării clovn
iar când mergeam
la circ
îmi era teamă
mă gândeam mereu
mai departe de spectacol
la plimbarea prin parc
de acolo de la circ
iubesc numai parcul
lacul acum
se umple de boboci
apoi nuferii
vor invada totul acolo
pe suprafaţa apei
între mine şi mine
există iubirea tatălui
şi a Tatălui
şi a tuturor mâinilor
care m-au îngrijit
pas cu pas am crescut
iar acum
simt tăcut cum scad
orbesc şi mai mult
şi-mi urmez obiceiul
copilăriei
mă gândesc
mai departe de spectacol
la plimbarea printre
cuvintele
pe care acum
nu le pot rosti
le gust adâncimile
dar nu le pot rosti
nici să le scriu nu pot
nici să le desenez
esenţele
le gust tac
privesc prin mine
ca printr-o farfurie
transparentă
între mine şi mine, sunt.
Anne Marie Bejliu, 25 iunie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu