vineri, 3 iunie 2016

sens


care este sensul vieții mele
și unde am rătăcit
fila aceea care îmi dădea impresia 
că în toate aceste frământări
mă voi regăsi odată
piesă în jocul pe care uneori
îl privesc dintr-un punct
comod minții mele
alteori al inimii când bate regulat
sau pentru o clipă
mă mângâie pe creștet adormindu-mi frica
reduc atunci totul la o paranteză
în care
mă includ alături de
credința pe care oricâtă rațiune
ar încerca să o îndepărteze
palma de abur o reașterne calm
apoi
ca un zugrav conștiincios
o lasă să-mi bucure ființa
ca o velință pentru tot
ceea ce sunt îmi sunt îi sunt
existenței
atunci sensul mi se relevă
ca un tablou infinit în care
mă regăsesc și-l regăsesc intact mereu
neatins de dualitatea pe care o port
în codul propriei vieți
om fiind trăind între da și nu
cu voie sau fără voie
Anne Marie Bejliu, 3 iunie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu