joi, 26 decembrie 2013

dus la Domnul sus



(gând de noapte 25)

şi te iubesc neîncetat 
în frângerea care-şi adună 
din picătură-n picătură 
de ceară lumânarea toată

şi-n fiecare zi îţi strâng 
sobor de păsări la picioare
să-ţi cânte pasul care doare 
în universul redeschis

acum eu fug de un abis
în care lunec uneori
de câte ori mă-ntrebi şi tac 
de-atâtea ori în tâmple trag 
cu vârful degetului las 
firimitura pe pervaz

şi ele vin şi nu e chin 
e dor şi dor şi doru-i dor
de fiul mir departe-n fir 
argintul mi l-a descântat

şi te iubesc neîncetat 
fiu rod rotund prelung 
eşti măr şi con din măr şi brad
rotundă formă dulce creastă 
a sufletului ne-mpăcat

tu eşti Andrei şi Cristian 
şi Teodor şi pui Ioan 
copii din darul neîntors 
plecat din umbre-n cerul tors
într-o poveste cu alin 
în care Ler e visul plin
de-mbrăţişări şi ochi deschişi

prin lumânări primesc nestinşi 
eu oarbă încă pe pământ
iubire-n glob iubire cresc
sub geamăna-ncolţire vie
mi-e dor să-mi fiţi 
mi-e dor să-mi fie 
iubire-n tot ce sunt acum
prezent de foc prezent din fum

cenuşa magului prea bucuros 
firul e-aici rămas netors

privesc în glob privesc pe geam 
gutuia înălţării-n ram
ramul de aur infinit
prin rugi sortit prin rugi clădit

şi te iubesc necontenit 
pe tine mugur re-nfrunzit
în primăvară iar vei fi 
verdele crud în plin sortit
soarelui blând lunii de-argint
în corn ne întâlnim zâmbind
tu aur din cuvânt rostit
eu un mojar cu gândul plin
tăcând iubire dor nespus
de fiul dus la Domnul sus

25 decembrie 2013








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu