joi, 5 decembrie 2013

bucuria colţului umbrelor



culorile cântecului primesc viaţă
odată cu paşii răstigniţi ai literelor verbului a iubi
risipesc punctele liniile arcuirile spiralelor de gând
pentru un refuz permanent al auzului tău la vibraţia lor

mă risipesc pe mine însămi în versurile unui cântec neauzit
sau auzit mereu
răspunsul vine de la flautul cu găurile acoperite de iarba trecutului

"a iubi" - ce verb Doamne ne-ai dăruit
pentru a ne lovi a ne alunga a ne îndepărta

dureri raţional construite umplu digul
când stabilopozii aşteaptă cina de taină a trupului valurilor
aşternut sărat prin fisurile timpului lunecărilor gratuite

le privesc geometriile limitele trunchierile
nu mai contează ordinul lor
ci ordinara aşternere de strigăte fără capăt
şerpi în zvârcolirea pământului ating
răsăriturile şi apusurile primăverilor fiinţei
când un simplu zâmbet din inimă
readuce înflorirea inimii a irisului cuvântului

de unde Doamne atâta sare de unde
când mercurul a uitat să-şi rostogolească rotunjimile
până la piatra unghiularelor gânduri
până la bucuria colţului umbrelor destrămate încet dureros sigur
într-un steag din zborul pescăruşilor albi

culorile cântecului primesc viaţă
când imposibila întruchipare a tăcerii iubirii
mă înveleşte ca un ecou al velinţei brazilor
de pe creasta cea mai înaltă a muntelui spiritului
neeliberat de bulgării de pământ ai gândurilor

unde îmi eşti întruchipare imposibilă a iubirii
când rostesc prin degetele îngheţate acum verbul a iubi
şi unde-mi vei fi când oglinda liniştii se va sparge

pentru a deveni unic gând al meu al tău al nostru 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu