joi, 19 decembrie 2013

pe viaţă


(gând de seară 19)


pe viaţă umbra se desface
visezi mereu visezi iar pacea
aceea dintru început
când ai fi vrut şi n-ai fi vrut
desfaci refaci şi împleteşti
chipuri iubirile cereşti
din care una îţi rămâne
în tine pretutindeni urme
ale-adevărului nescris
ale-adevărului prescris
în toate tot şi-n tine cruce
atunci deschide iar răscruce
şi iar şi iar pacea-i departe
împarte timpul şi-l desparte
între un bol curat domnesc
şi-acela complicat lumesc
de câte ori de câte ori
să caut Doamne eu prin flori
esenţele din struguri copţi
din grâul viu din Chipul viu
când sunt un fir de pir curat
în miezul câmpului pătat
de patimi prea lumeşti prea seci
deschide-mi Doamne iar poteci
eu le deschid dar se înfundă
în iarba scurtă-amară-udă
Te caut Doamne prin inele
din trunchiuri albe 'nalte grele
şi când îmi spun că Te-am găsit
copacul alb mesteacăn mit
omul îl taie necinstit
i-am ascultat oful prelung
şi-acum mi-e jug
e jugul sfânt?

19 decembrie 2013

sursa imaginii:

http://www.doxologia.ro/cuvinte-duhovnicesti/cuvinte-alese-despre-blandete



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu