luni, 7 decembrie 2015

mi-ai spus

Motto: "Pe nimeni nu interesează cum te lupţi cu valurile.. Se uită dacă ai adus barca la mal." - Doamna Aiserin Nebi

când te căutam printre 
dunele de nisip ale metaforelor
că ai adus un singur lemn la ţărm
din toată
sfâşierea vaporului în care ai călătorit
printre poveştile reale şi cele iluzorii
pline de magi
de trufandalele creativităţii tale
năzdrăvane păsări pescăruşii
mai ales cel care te-a oprit din mers
ţi-a fixat privirea şi te-a lăsat apoi să meditezi
îndelung asupra întâlnirii
eu te întrebam cum ai reuşit să învingi apele
tu îmi arătai repetat lemnul
am înţeles că ai aprins focul de tabără undeva
pe insula aceea numită de tine anume a ta
te-am lăsat în pace. în mine nu tac
te întreb continuu
chiar îţi pun plase ca pentru peştii puternici
plini de solzi groşi şi lucioşi
poate poate scapi
poate poate deschizi gura şi din ea
vor izbucni mai departe poveşti
chiar dacă nu ştii îţi spun că ai zâmbit
caută în buzunarul de la piept
solzul cel mare
ridică-l în dreptul ochilor şi priveşte prin el
nu uita să dai gluga jos. eşti numai cu tine
pe insula ta de argint
Anne Marie Bejliu, 6 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu