luni, 30 noiembrie 2015

acceptare


te accept umbră
cu toate cele voite şi nevoite
de cercul interior-exterior
în patru umbre
te voi dezmembra
pentru a-mi cunoaşte
drumul real
după ce-mi voi lăsa celălalt
obraz lovit de răul interior
cândva mă voi rostogoli iar
printre sferele de lumină
rupte din soare
tăcându-mi moartea
rostindu-mi viaţa
odată cu îngerii
care-şi cântă rugile
deasupra umbrelor
pătimirilor noastre
fiinţe vii
copii ai Domnului
prindem în noi literele
tăcerii Lui
pentru a le putea rosti
cândva
după ce trupul
ne va fi fost lăsat liber
să uite mişcarea materiei
în piatra unghiulară a
temeliei vieţii şi morţii
deopotrivă
simplu gând
gândul purificat de tine
umbră
îmi este geamăn
bătăilor inimii
totuşi
te voi prinde într-o zi
de călcâie
pentru a te trăi
până la arderea lesturilor
în care acum
mă scald neştiutoare
de verbul "a fi lumină"
lumină deplină
în pântecul infinit
al Iubirii Lui
Anne Marie Bejliu, 30 noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu