duminică, 8 noiembrie 2015

lucru absent


sunt lucrul absent al căutărilor mele
peste toate gesturile
căutarea ridică apoi înalţă mâinile 
pe podeaua cerului
într-o rugă a privirilor întrebător articulate de buze
murmurul gândului lasă mintea să alerge
printre imagini iluzorii
cândva voi găsi lucrul absent
acum îl privesc de dincolo de cortina
în spatele căreia o oglindă
mă îndeamnă să mă uit printre alte oglinzi
pentru ca regăsirea
să-mi fie dar de Crăciun
când voi aprinde prima candelă
printre darurile încă nedescoperite
ale bradului fiinţei mele răscolită de dor
în fapt totul se întâmplă matematic:
geometriile caută geometriile
aşa cum omul focului
caută dovezi prin care să înţeleagă
cauza incendiului şi mai târziu
să-şi înţeleagă propria stingere
ca o cenuşă dorul
aruncă geometriile în aer
printre ele
lucrul absent strigă îndurare
Anne Marie Bejliu, 7 noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu