vineri, 29 iulie 2016

ce contează definirea

tălpile tale mamă
răstoarnă continente de gânduri
şi de câte ori îmi zâmbeşti
picur rouă de pe frunzele acelea pe care
nici eu nu le văd
oarbă le pipăi gândindu-te în metafore
apoi scriu şi scriu cu lacrimile tale
pe fila ascunsă în inimă
ilizibil scris este numele tău
şi sfinţenia gesturilor mă cuprind
odată te simţeam atât de departe
încât strângeam braţele îmbrăţişându-mă
căutându-te în mine
te găseam regăseam atât de aproape
încât obrajii mi se îmbujorau
de ruşinea tăcerii în care mă cufundam
cumva reuşeam să te absorb iar şi iar
în mine iar acum
frica aceasta organică îmi mănâncă din clipe
repede repede
ca nişte poante de balerine obosite care totuşi
păstrează ritmul alert al operei în care sunt
şi eroine principale şi fundal pentru fracţiuni
de scene pline de emoţia sunetului
câte sunete mamă recunosc din acele clipe
şi acum
mă uimesc singură cât de naivă eram
să cred că eşti prea departe
pentru a te cuprinde
pentru a-ţi cuprinde chipul
pentru a te simţi deplin
cu toată iubirea asta pe care cred că
nu o voi putea defini niciodată
dar ce contează definirea
când o trăiesc
te trăiesc intens
în fiecare secundă
acum
ce contează?
ce contează...
Anne Marie Bejliu, 28 iulie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu