vineri, 29 iulie 2016

în toată această nebunie a vieţii


îmi las păianjenul gesturilor
să ţeasă
când cred că s-a terminat
privesc spre gânduri
dincolo de marginile
materialului
în el rotesc mâinile
descriu cercuri largi care
o iau la fugă odată cu mine
prinzându-mă
cu musca pe căciulă
o muscă a valorilor negândite
zuruie timpul
despre care se spune mereu
că nu există
parcă-i musca parcă sunt eu
încercând să-mi rostesc numele
prenumele
şi atunci
în toată nesiguranţa
crescută de niciunde
mă prind zdravăn
de propria mască
şi zâmbesc
aproape nimic nu se întâmplă
totul roieşte în jurul meu
singur păianjenul gesturilor
ţese
şi ţese
pânza viitoarelor aure
ale încercărilor
şi mai ales
pânza tuturor alegerilor
pe care le voi face
prea devreme
prea târziu
sau la vreme
ridicându-mi din praf
mâinile
spre cer
Anne Marie Bejliu, 26 iulie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu