joi, 9 aprilie 2015

din greşeală sau cu voie


fără rost încerc să adun
gesturile cuvintele
într-un pumn de foc
ard velinţele lor caut mijlocul
acel mijloc în care întotdeauna
rătăcesc începutul
finalul vine
scuipă sângele tatălui
totul se răstoarnă
mama devine ceea ce nu a fost
nicicând
se întoarce a doua zi
cu zâmbetul ei de săgetătoare
şi Doamne
cât e de bine să-mi spună
draga mamei
să-mi alinte un strop auzul
după atâta vreme în care
atâta vreme de ce
atâta vreme cum
nu mai sunt
şi nu mai pot fi copil
zgurm în pământul ăsta păcătos
din care m-a alcătuit Domnul şi tac
privesc ascult vocea surorii
cum dojeneşte ceva
ce nu mai înţeleg
în tâmple zvâcneşte grija de ea
şi atât
de femeia în care cineva m-a tot
rotit rostogolit izbit de viaţă
până când curioasă am ieşit
din greşeală sau cu voie
dar Domnul le mai ştie pe toate
eu
las zilei răutatea ei
mă întorc la gesturi
adun gesturile cuvintele într-...
Anne Marie Bejliu, 9 aprilie 2015


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu