vineri, 17 aprilie 2015

rămâne același - tu -


cheamă-mă stinge-mă între două degete umezite
de indiferența în care te scalzi zi de zi
tot o lumânare sunt până la urmă
cotidianul tău nu este poveste
este ceva care apasă
încerci să reinventezi încercările
le îmbogățești cu un damf de inocență
nu merge carul. leii sunt din plastic
îi țin minte când le rodeam urechile și coama
da coama. este un spațiu ideal de creștere
a forței mușcăturii
pare semn de libertate dar îți spun eu că nu este
la fel ca în orice piatră înregistrezi acel cod
al propriei ironii. pardon. al propriei mușcături
la final poți râde știrb sau lași să se legene
ultimul canin al forței tale vitale
crede-mă că am încercat încă încerc în pătrat
mai târziu încerc și în sferă
codul rămâne același
Anne Marie Bejliu, 17 aprilie 2015


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu