duminică, 12 iulie 2015

adun dintr-o rugă simplă


încep să cred că îmbrăţişez zilnic eroarea
eroare sunt 
eroare strig în mine
eroare rostesc în clipele de taină
crezând că din mine vor ieşi poeme ovale
mă întreb de multe ori de ce ovalul este
purtătorul de sămânţă al fiinţei mele cu atâtea erori
visate rotunde
înveliş oval val oval care vine/ pleacă/ loveşte puternic
ţărmul pe care mă nasc la nesfârşit
eroare în nisipul clepsidrelor în care cineva puternic
mi-a împărţit rostul
şi acum tastez erori între a fi şi a adormi
într-o poziţie a erorii obosite
din care sufletul pleacă grăbit după câteva
tresăriri violente noapte de noapte a trupului
încrâncenat în dureri
mă întreb când se va hotărî racul
să-mi ridice în cleşti dreptul de a merge
îl aştept în toate unghiurile posibile şi imposibile
ale vieţii
mereu mereu cu întrebări
poate poate se hotărăşte singur să-mi lase liber
firul de argint din care tot adun
printr-o rugă simplă
visele visul
de a mai iubi verbul a fi
Anne Marie Bejliu, 12 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu