marți, 28 iulie 2015

ocolire


de câte ori să ocolesc amarul
când el a fost săpat în esenţa mea demult
încă de când am păşit prima dată 
prin hârtoapele umanului
să-mi spui să-mi dai să-mi şi să-mi...
de câte ori în mine creşte un gând
îl las liber o vreme
revine mirat şi-mi loveşte sacadat tâmplele
întrebându-mă la rându-i de ce
aşa că las nimicului prezent dreptul la existenţă
strâng în mine coarnele cerbilor
când voi creşte mică mă voi răscoli singură
numărând de câte ori cornul lunii
mi-a şoptit să iubesc să-mi fiu geamăna umbră
între a fi şi a pleca
pe câmpul răsărit de niciunde sau mai sigur
din palmele cerului şi ale pământului deopotrivă
pe mine Doamne redă-mă
şi lasă-mi degetele să alerge libere
călătoare neobosite ale sensurilor
prin care cuvintele răzbat
în adâncul inimii
Anne Marie Bejliu, 28 iulie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu