vineri, 10 iulie 2015

împiedicare


mă împiedic zi de zi de mine şi atunci cânt
mă ironizez ascult totul ca printr-o pâlnie de sare
în care am uitat bucăţi mari de vise neîmplinite
le tot reconturez până la saturaţie
măsor timpul pierdut. tac.
tac între mine şi sine
aştept incubaţia nădejdii în verbul a fi
între timp încropesc cina de taină a simţurilor
pentru o linişte cât mai aproape de adevăr
adevăr...
spun adevăr dar nu ştiu ce şi cât este de profund
mă sperii de simbolul infinitului şi atunci
reduc sensul la simpla frontieră dintre viaţă şi moarte
e onest aşa. atât mi s-a dat. atât am luat
sau poate am mai lăsat din necunoaştere o parte
în blidul uriaş cu încercări
continui să mă împiedic. de mine
Anne Marie Bejliu, 10 iulie 2015
(Second Day of Creation - Jacek Yerka)













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu