vineri, 24 iulie 2015

fracţiuni radicali treceri


mi-am repetat de mii de ori să rezist să rezist...
las timpului sau nimicului dreptul la existenţă
prin cărările pe care mi le aleg sau poate mă mint că le aleg
dreptul la replică rămâne neîmplinit neexprimat
în cascada cuvintelor fără semne de circulaţie liberă
cumva undeva acel drept la replică este vizibil
deasupra tuturor fracţiunilor de durere
a radicalilor întâlnirilor dintre viaţă şi moarte
în umbra mea şi în intermitenţa lucirilor coasei în mişcare
refulare dezamăgire refulare aproape împlinire...
totul se mişcă totul prinde în esenţă
fluxul refluxul bucuriei de a fi
aproape că mângâi cu gândul verbul a fi
de câte ori sărutul dintre tâmpla cerului şi tâmpla zvâcnind
libertate lipsită de iluzii se împlineşte în tăcere
uneori timpul lasă să se întrevadă
metafora nimicului din el
deasupra zebrelor desenate cu migală de om
Anne Marie Bejliu, 24 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu