duminică, 12 iulie 2015

încep să înşir


nu ştiu
sau poate că ştiu
de ce 
şi mai ales unde
zace nestins
focul viu
al frământărilor
uneori beau
un pahar cu apă
alteori
ridic a noroc paharul gol
culeg vidul din pahar
încep să înşir mărgele
de timp de nimic practic
pe funia pe care o voi folosi
în ultimă instanţă
atunci când atunci de ce
mai sunt aici
umplu pământul cuvintelor
cu alte şi alte litere
aproape inutile
când
în mine vorbeşte întruna
cineva
la ce bun
să mai arunc sunetele
sau umbra lor
către oglinzi opace
şi mai ales
unde să-mi regăsesc liniştea
uite că întreb obsesiv
acest unde ... liniştea
unde eu unde...
lovită de gânduri
din toate părţile
mă aşez
pe zdreanţa tăcerii
îi număr fibrele
după care iar aştept
ceva ce ştiu
sau nu ştiu
dacă va veni sau nu
ca o cruce
fluturele de iulie
mă priveşte atent
răscoleşte nervurile
unei frunze
cu somnul lui pământean
pleacă fericit sau nu
nu l-am întrebat
ceva din irizaţiile
aripilor lui
m-a păcălit că da
Anne Marie Bejliu, 12 iulie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu