vineri, 24 mai 2013

d-c ee



de ce mă întrebi frate blând
de ce ne-am născut cum ne-am născut
când nu ştiu de ce la naşterea lor
a copiilor cu ochii din cărbune de timp
nu le-am auzit glasul
m-au adormit frate
m-au adormit
aş fi vrut să le-aud ţipătul viu
să-mi strige nemulţumirea în faţă
să aud palma de primire
să văd capul în jos al prea născutului nou
cu nume din 1 şi şi cel care începe cu capătul timpului
şi se termină în finele lui P-I
de ce frate tu ai lăsat cordonul vieţii
să-ţi albăstrească respiraţia 7 minute
ai refuzat timpului pământean oxigenul
şi uite de ce
mă întrebi mereu când loveşti pământul cu trupul tău
de ce soră a gândului din pântecul mamei
de ce

de ce tu
de ce eu
de noi
de ce ei
fraţii cu trupuri din fuiorul aurului vechi
de ce Doamne
de ce

şi întreb
rănesc timpul între coarnele lui de ce

geometriile îşi calmează unghiurile obtuze
se face linişte între de şi ce

mai bine dorm
e...e...
http://www.trilulilu.ro/muzica-traditionala/anugama-karunesh-rhythm-of-life-the-world-of-osho
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu