luni, 13 mai 2013

pe cine Tu




 






















pe cine Doamne creşti zâmbind
sunt din pământ un cer curgând
din infinit şi-un colţ de rând
sunt din pământ un cer curgând


veşmânt de gând eu 

gânduri negre albe vând
sunt din pământ un cer curgând

pe cine Doamne creşti născând
sunt din pământ un cer curgând
înghit nămeţi înghit nămol 

înghit din toate până mor
şi viu sunt Doamne din pământ
nămol şi cer din cer curgând


pe portativul mult prea gol
o cheie sol un la minor
apoi mă sting în do minor
din lovituri mărunte cânţi
concert şi urlet mă încânţi

pe cine Doamne vrei să-ncânţi
sunt din pământ doar Tu m-asculţi
şi te înalţi spre cer plângând
râzând cu ochi de vis stingher

e visul meu sunt din pământ
fărâmă-n cerul Tău curgând
plângând râzând râzând plângând

pe cine Doamne Tu Iubeşti
sunt floare-n doruri prea cereşti
un infinit în cruce pus
şi cruce-n infinit sunt dus
covrig în Ochii Tăi sublimi

crede-mă Doamne eu Te cred
sunt din pământ contur de gând
din Gândul lumilor cereşti
mă naşti mă creşti eu mor în ceşti
de ceai de vis de uri curgând
sunt din pământ sunt din pământ
un cer în balta Celui Sfânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu