sâmbătă, 8 martie 2014

rugăminte



când iubeşti o femeie 
adu-ţi aminte din când în când 
că eşti bărbat 
şi culmea: eşti om
şi mai adu-ţi aminte că singurătatea 
e de gen feminin

mulţumesc domnule bărbat

mâine
îmi voi aduna toate oscioarele cuvintele
frunzele ramurile rupte
de ecoul cuvintelor tale
de furtunile tăcerilor tale
şi-mi voi umple leagănul liniştii
cu mine

te rog stai acolo unde eşti
singurătatea e de gen feminin

poţi cânta cum doreşti
în halba de bere
în paharul de vin
în cel mereu plin cu alcool

la mine vino când trece ziua
aici este paharul pe jumătate gol

te recunosc mai lesne
când vorbele încântătoare
pentru pietre semipreţioase
fluturi hârtia creponată frumos colorată
încetează

priveşte-mă în ochi atunci când te întorci
şi spune-mi dragul meu domn bărbat
merită să iubeşti?

Anne Marie Bejliu 8 martie 2014






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu