joi, 27 martie 2014

împărţire



pe cărarea către crucea cuvântului
doi călători împart lumina cuvintelor
între ecou şi culoare

sunt orb ascultă-mi muzica surdule
eu te voi privi dincolo de culoare
pe marginea unui vers
citesc surdule citesc
semnele mele au adâncimi
câmpiile rostogolesc bilele de foc în vârful degetelor
aşa te văd surdule aşa te văd

orbule sunt surd ştiu
priveşte-mi mai bine dansul
între două coloane de foc ale timpului meu
apoi spune-mi
care cântec din împletirea razelor lunii este al meu

dincolo de orb şi de surd
un bătrân înalt cu barba albă ridică toiagul
desparte cântecul de lumină o clipă

cei doi călători
îşi aştern mâinile unul pe umărul celuilalt

dimineaţa poate începe şi seara
lipseşte răsăritul
soarele nu doarme

Anne Marie Bejliu 27 martie 2014





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu