duminică, 30 martie 2014

miez se adună



te-nchină timpul mugur sfânt
icoana zilei se înclină

ruga rămas-a să-şi termine 
curgerea blândă printre ceruri

cu tine mugur sfânt cresc fire 
de iarbă nouă-n câmpul vieţii

astre

prin flori de in de mac şi irişi
îmi împlinesc un sens mişcării

m-aştern genunchi în noaptea firii
şi doare timpul în furtună

tac ochilor orbiţi şi plec
s-adun din negură cunună

prin lună visul împlinesc
uit viaţa strânsă-n palma stângă

cu dreapta vântul lecuiesc
să îmi mai fure în genune

cuvântul nerostit trăit
prin vers departe-n ţărm...

cunună

gândul şi inima-mi petrec
să prind în scoică fir de spumă

nisipul rar mi-a adâncit
în paşii neparcurşi risipa

sunt mă-ncropesc
mă văd vorbind

în coaja nucii miez se-adună...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu