miercuri, 5 martie 2014

fâşii de file



calcă-mi gândurile primăvară a simţurilor nedescoperite
codurile li se vor deschide cu un pocnet 
odată cu foşnetul dansului florilor
când bobocii rostogolesc aerul 
printre culorile lor neaşternute privirii

nu promit încep un gest urmează o finalizare fără amânări 
fără răstigniri în cuvinte rebele

ţi-am simţit încruntarea pescăruş al cuvintelor bucuriei
aseară frazele versuri cântau trist
fragmente de piatră a lunii poposeau în darul meu stingher
am luat cu mine cornul lunii
în tăcere am lăsat pe fragmentul de filă
cuvintele tale nerăstălmăcite
citite cu ochiul fulgerelor dintre două cremeni

calcă-mi gândurile primăvară a simţurilor nedescoperite
codurile lor vor uni arcul de curcubeu din inima lui
cu fâşia de viaţă din pumnul răsucit al destinului meu

uneori primăverile încep cu o tuşă a umbrelor împletite
mai târziu fâşiile de file prind o singură culoare
senin...

5 martie 2014



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu