duminică, 4 octombrie 2015

în acelaşi trup


vegetez într-o culoare
a cărei nuanţă nu reuşesc să o definesc
ştiu că este formă de gând
simt forţa atracţiei ei
mă lupt ca o muscă
în plasa unui păianjen care
oricât de graţios ar fi ucide prin sufocare
insecta al cărei limbaj omul l-a redus la zzz
încerc să ies. aleg varianta
labirintului cunoscut sau aproape cunoscut
uneori reuşesc să scap
şi totuşi
printre atâtea fire care-şi cresc
numărul infinit
sufocarea se accentuează
nu mă recunosc în teama aceasta
autoindusă
prin trupul prezentului care
a devenit caracatiţă şi hidră
în acelaşi trup
pe cine frunză să chem în ajutor
în afară de mine însămi
atunci când
vreau să ridic de sub tălpi colbul
cad
în el mă scald ca o vrabie neştiutoare
când printre umbre privesc
urma inimii
ştiu că că m-am ridicat demult
şarpele aşteaptă cuminte
în colţul întunecos al ochilor foamei de lumină
îmi vorbeşte calm
Anne Marie Bejliu, 4 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu