joi, 29 octombrie 2015

uitatu-m-ai în sit



în vremea vântului turbat
se-nclină viaţa ca un clovn
din veşnicii răsari curat
cuvânt în apa dimineţii

mă-nchid acum sub porţi de vânt
mi-e sufletul bulz de cuvânt
ca mine frunze cad în veci
tu treci prin ploi şi mă petreci
------------------------
(liber să cânţi mă uiţi în sit
pumn de iubire părăsit
ţi-aduci aminte când şi când
buchet de flori depui privind

cerul şi creste doborând
declari şi pace mult orbind
zăpezile-ntr-un fir de gând
gerunziu curge iar gemând)
------------------
de bucurie fluieri azi
când filele le ţii în prag
să nu renunţi la vechii magi
să creşti în tine rugi de fragi

acum e totul şi nimic
mă-ndrept spre tine pipirig
crescut-am dintr-un fir de gând
scăzut-am printr-un prag de cânt

dintr-un gerunziu am ucis
poemul dinainte scris
trimis prin file prinse-n sit
relicva unui dor uimit

Anne Maie Bejliu, 28 octombrie 2015



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu