duminică, 1 septembrie 2013

Gând de noapte 31august 2013


priveşte în cercul de aur 
al timpului
paharul de gânduri-cenuşă 
a secat
se pierde tuşa verii
în secunde
şi printre clipe norul
a plecat
mă reîntorc adesea-n
calendar
număr cu detaşare
zilele trăite
de ce în vârsta zilelor
de acum
o teamă surdă
m-apasă între tâmple
şi simt amarul
cum pulsează neguri vii
apoi un bumerang
întoarce totul
şi când privirea-mi prinde
iar senin
gândesc albastru totul
zborul dorul
iubirea mă înalţă
chiar doboară
când las în mine fulgere
şi trec
prin umbrele-adâncite în altare
de gesturi fapte
simple vorbe mă petrec

primesc
în jumătatea mea de sferă
şi bucurie şi tristeţi
căldura dintr-un trup
mă răscoleşte-acel punct din "i"
şi speră
întreaga mea fiinţă infinit
sud-est -acum-ul
din mişcare
din trecerea de visuri
printre poli
un răsărit şi un apus
spre înserare
în noaptea verii
spre lumina toamnei a-nflorit

sursa imaginii: http://sanatate.cugetliber.ro/terapii-alternative/aurul-intre-legenda-si-realitate/





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu