luni, 9 septembrie 2013

Gând de zi 9 septembrie 2013


(45)

am reuşit să-mi acopăr un ochi 
pe oglinda cuvintelor timidă a apărut bucuria
creşte copila îi îndrept buzunarele rochiţei
aştern în poalele ei flori de muşeţel
teiul îl amân e toamnă şi rodul lui nu întârzie
să apară scuturat de lunile verii
- rotunde boabe esenţa luminii
cad frunzele cuvintelor
printre rânduri vântul adună gândul
e frumos afară ca în fiecare an pe 9 cu 9
în mine vara a clădit iubire
toate sufletele sunt în bolul curat al inimii
sufletul tău omule cu ochii de vânt
este aripa care împlineşte zborului pescăruşului
umbrele aleargă nebune în jurul meu
cântă
am patruzeci şi cinci de ani şi 7 ore
tu omule cu ochi de vânt cânţi te aud
umplu bucuria ta cu bucuria mea
bucuria mea cu bucuria ta
într-un simplu şi firesc ceas fără secunde
între noi imposibilul finit scade
spaţiul se umple mereu cu adevăr

am reuşit să-mi acopăr un ochi şi-acum cânt
dansul se amână

imagine: Sabin Bălaşa - Războinicii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu