sâmbătă, 18 octombrie 2014

galopul şi tropotul tău


galopul şi tropotul tău prin umbra inimii
pasărea şi tâmpla florii în sărut îngână viaţa
dezvăţ îngheţ învăţ
cum numele cruce şi iubire şi adevăr
îmi taie nodul cuvintelor
verbe verbe puncte în puncte
prin puncte radiază
în mersul pe care nu l-am ales
l-am cules de pe tălpile tale
când încă erai departe
lângă zidul plin de iederă al trecutului
prezent trecut trecut prezent
miezul mi-l sfârtecă neîncetat
pasărea ciocul fin
şi-l lasă sărut pe floarea timpanului
zvâcneşte umbra ei pe pleoapa răsăritului
au amorţit galopul şi tropotul tău
umbra inimii răscoleşte întrebările
răspunsurile le transformă în firimituri de azimă
pasărea le ciuguleşte atent
apa o picură ploaie deasupră-mi
tu călătoreşti
nisipul valul farul depărtarea te absorb
liber cânt liberă trecere printr-o piatră incoloră
cuarţul cântecului răsună odată cu fulgerul vieţii
sau simplu scapără gândul de foc
între două vârfuri de cremene
sensurile întârzie. pasărea rămâne
în secvenţa colorată în sărutul prelung
statica prezentului
în flexibilele puncte de foc ale sorţii
o îngână...
Anne Marie Bejliu, 18 octombrie 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu