miercuri, 24 iunie 2015

în rug de gânduri


cu viaţa-n pumn deschis
alerg spre mine
şi-n fiece răspântie 
las pradă amintirii lacrima
rugul de gânduri
mă-mpresoară
mă-ngenunchează frica
lovit sunt Doamne-n miezu-mi
de-argint de aur brut
pe cine chem în starea
în care haos cântă
pe cine viaţa-mi amară
îmbrăţişează noaptea
e simplu clar răspunsul
în întuneric iară
aprind o lumânare
cuvinte-mi las să curgă
îmbrăţişare vie trăiesc
ascult şi tac
**
şi-atunci când în genunchiu-mi
asprit de-ntunecare
un singur verb animă
pasul dintâi spre Tine
velinţă de durere
umple rădăcina
copacului sau crucii
pe care cu-ndurare
mi le-ai lăsat să spulber
îndoiala firii
că-n astă lume mare
nimic sunt întâmplare
cu Tine Doamne umplu
amfora dreptăţii
prin mine Doamne umpli
câmpul tăcerii sfinte
pe mine Tu mă cheamă
mă chemi oricum în cale
să mă ridic
târârea
visul coşmar devine
trecută umilinţă
şi-atunci şi-acum
gândirea
să o înalţ să fie
spre Voia Ta născută
crescută-a fi spre moarte
sămânţă-n bucurie
Anne Marie Bejliu, 24 iunie 2015













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu