joi, 25 iunie 2015

mere coapte necoapte


putere finită în inima lui Dumnezeu
chiar de aprind o simplă candelă
El o poate stinge cu suflarea Sa 
şi atunci unde este libera mea alegere
în toată această înşiruire de inele
ale şarpelui îndoielii
sunt bătaie din bătaia inimii Lui
şi atunci când El vrea eu spun vreau
nici nu am vreme să protestez
ascult tac urmez calea mă rostogolesc
minge de iarbă la picioarele necuprinsului
necunoscută umbră mă plec tălpii mişcării
impuls de foc sufletului El dă
meciul se joacă la două capete
început şi sfârşit
repetându-se până la vârful sandalelor
cărora timpul le mai adaugă câte o bridă
numai călcâiul îl lasă liber încercărilor arcaşi
cu milă El îmi aruncă merele coapte
mă întreb de ce
în pumnii de copil ajung mereu crude
mereu neatinse de patima jocului celui care
atinge maturitatea pe un prag de fugă
mereu de fugă
Anne Marie Bejliu, 25 iunie 2015

Vladimir Kush - Sisyphus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu