miercuri, 16 octombrie 2013

deschidere




lărgeşte-mi Doamne
centura gândului
n-o mai lăsa
să-şi prindă arcuirile
printre spirale moarte

ridică-mi Doamne
inima vie
până la ultimul inel
din ramura cea mai înaltă
a spiritului pământului

şi Doamne
nu mă lăsa să cânt ispitei
loviturile sacadate
în toba cerului de foc
al pădurilor secate
pline de fiarele-forme de gând
ale micimii
nesiguranţei
fricii de a fi punct clar
pe circumferinţa cercului interior
al sferei cunoaşterii

sfera de aur vechi
păzeşte curăţenia sufletului

s-a umplut amfora cu bucuria de a fi
esenţă din esenţa luminii
primului gând al inimii unice

te implor Doamne
păstrează-mi rădăcinile
în bolul de aur vechi
pentru a-mi rămâne vie
flacăra candelei
rugului de flori albe
din Inima Ta

Mulţumesc Ţie Doamne!
A-min



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu