joi, 24 octombrie 2013

jocul tigrului


(gând de zi 24 octombrie)


am un iubit
gând încifrat decodarea e dificilă
şi duce adeseori la fuga cu tălpile goale
prin iarba plină de roua răsăritului

între el şi mine se adună la taifas ţărmul scoicile
şi turnul de gânduri
din fibra singurătăţii se ridică

peste tot în scenografia iubirii mele
există iarbă valuri
şi tropotul hienelor veşnic flămânde

tigrul strânge
în căciulile găurite ale timpului visurile toate
cu ghearele mereu scoase
din teaca fierbinte

dansează în cele patru direcţii
ale anotimpurilor

spune că zdrenţuite
se rostogolesc mai uşor printre neîmpliniri
jocul lui e fascinant când la final lasă totul
şi plimbă nisipul din gheare către liziera pădurii

nu-i mai doresc privirea
îl las să plece mulţumit de grafica pe care o voi înrăma
cu propriul meu destin

l-am numit de pământ
l-am uitat în amfora crăpată de fericire
în plin extaz al privirii jocului tigrului
cu propriile-mi alegeri





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu