sâmbătă, 24 august 2013

Gând de dimineaţă 23 august 2013


cine în cine prin cine se ceartă -întreabă copilul cu ochii de smaragd 
şi începe calul să necheze într-o frază prelung aprofundată 
după un trap liniştitor printre cuvinte.
adun litere cuvinte trăiri lacrimi şi hohote de râs.
culorile aşteaptă pânza să fie bine întinsă.
apa din pahar o schimb apoi culeg mai departe bucurii tristeţi lacrimi broboane de sudoare...

prieten bun al gândurilor limpezi Pictorul orb surâde dimineţilor celor ce lasă calea timpului deschisă şi privirile le lasă printre imaginile de pe pânză.

am revărsat din greşeală sau intenţionat o parte din bătaia inimii printre literele
uneori nervoase şi repezite alteori tropăind vesel într-un şirag de năzdrăvănii
şi de cele mai multe ori într-o înţelepciune aparte desfăşurată într-o poveste
ba chiar mai multe poveşti luminându-mi sufletul
umbrindu-mi teama de a nu fi ceea ce sunt.

ieri am aflat că un prieten bun a plecat.
uite că se umple cerul de îngeri de toate formele culorile atingerile de gând se nivelează îmblânzesc.
am plâns am lăsat ziua să-şi facă de cap iar seara i-am îmbrăţişat Marelui Alb amintirea.
rămâne acolo în inima mea bătrânul labrador şi lătratul lui într-o boabă de cântec
cu rădăcini în copilărie adolescenţă şi mare parte din începuturile maturităţii.
rămâne viu dragul de el în ochii mei în sufletul meu în tot ceea ce mângâie alină şi caută frumuseţea.
mă întorc la geam şi regăsesc pe domnul guguştiuc scandalagiu.
acum stă pe ramura liliacului şi mă spionează.
tot nu tace. avem noi de împărţit tărâmuri.
el pentru cântecul lui uneori cam răguşit
eu pentru mişcările printre gesturi resturi versuri.

dimineţi de august cu răsăritul în vârf de copaci cu ramurile care tăiate care crescute deasupra umbrelor oamenilor şi blocurilor...
le trăim le împlinim şi ne retragem mereu mereu în file mereu altele pline de bătaia inimilor noastre de bucuria altor zori
de frumuseţea amurgurilor şi a nopţilor îndelung gândite
dormite ascultate în tăcerea lor profundă.
senin şi bucurie şi inimile deschise să fie...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu