luni, 5 august 2013

Gând de noapte 5 august 2013


(de noapte bună)

pic azi pic mâine pic în fiecare secundă într-un hău de trăiri unele obişnuite
dureros de banale altele aproape noi aproape rotunde
obositoare în misterul lor fals
ştiu
ştiu că rădăcinile sunt undeva în adâncul prăpăstiilor inventate reinventate de jocurile între doi sau poate unul care-şi pune la încercare suportabilitatea privind oglinzi greşite
Doamne m-am săturat
Doamne plec puţin din cerc să caut sfera valorilor
poate-mi laşi pe marginea cutiei de chibrituri puţin fosfor
de rezervă
nu promit că-l vei găsi tot acolo
puţin mai la stânga să cauţi să mă cauţi
uite cum intră un fluture ameţit de lumină în globul de sticlă al unei lămpi
acolo m-am regăsit eu azi dimineaţă
acum e seară
mi-e somn şi cred că mă duc să umplu perna de insomnii
noapte bună Doamne
noapte bună oglinzi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu