miercuri, 7 august 2013

Gând de seară 7 august 2013




drumul primeşte piatra spartă în şapte cuvinte
aureola gândurilor s-a pierdut în praf
dintre toate nălucile cea mai dragă îmi eşti tu şi cele patru puncte cardinale care-şi sparg capetele într-un punct
unic în transformarea vieţilor noastre
ne-am întâlnit pe o falie de gânduri-amintiri
tu ai continuat să scrii neîntrerupt
apoi ai plecat
vezi că a rămas mai puţin de sfert din moneda de schimb a bucuriei pe care cu mâinile tale pline de forţă mi le-ai dăruit
pe hârtia plină de cifre litere s-au îngălbenit ideile metaforele
versurile o iau la goană pe şi prin nisip
pescăruşul cel mai tânăr le adună curios
din copac corbul invidios vrea jucăriile
i-am spus că cercul nu e rotund şi m-a plesnit peste obraz cu vârful aripii
apoi i-am spus că sfera s-a spart când îmi era sete de cuvintele tale
atunci m-a mângâiat pe obraz şi şi-a lăsat ghearele pe umărul meu
am şi acum semnul
nu ştiu câte gheare are corbul nu le-am numărat
azi e şapte şi la fiecare şapte se rotunjeşte în cer un ochi apoi se strânge în centru şi lasă ideile să zburde
pot să scriu iar
cinci zile am ascultat povestea omului cu şapte pe ovalul gândurilor
şi un zero lăsat aninat la final
ca un inel de siguranţă la o petardă de mână
mai sculptează mai sculptează
dacă mă vei întreba de el
înşir toată bucuria mişcării dălţilor şi a cuţitelor japoneze
te aştept
montez şi demontez lama

să nu uit corbul semnul lui de pe umăr

îl mângâi să nu uit pasărea prietenoasă
nici pe tine nu te uit
trec...

Salcia albastră - Tehnica: Pictură în Cuţit

sursa: 

http://www.okazii.ro/pictura-grafica/clasica/salcia-albastra-tehnica-pictura-in-cutit-a52480604




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu