luni, 11 noiembrie 2013

cine culege



(gând de dimineaţă 11 noiembrie)

cu evidenţa-n pumni alerg să-nsămânţez speranţa vie
într-un pământ de-acuma mort cu slabe fire-n nebunie
e prinsă ea speranţa vie că voi mai fi vreodată om

în patru labe-alerg prin viaţă când mă ridic lovesc un stâlp
de falsitate prea greţoasă să-mi fie zare-n zidul strâmt
şi mă-nconjor de veşnicie în fals port rima-n piept râzând

am scris "ceva"-ul dimineaţă acum îl şterg şi plec arzând
mă doare-un vis mă doare luna asta în care mă-ntrebam
cât va mai fi iubirea noastră lăsată vie pe pământ

copil cu ochii din cărbune şi păr de aur suedez
ai fi făcut pe 27 o vârstă albă azurie. 22 ani şi-un cântec blând

cu evidenţa-n pumni alerg ridic statui lângă statui
în palma mică aurie stă forma rod dintr-un gutui
jocul a început de mult aripa ploilor ridică
praful alert prin pietre stând precum coroana unui rege
fără veşmânt cu ochiul strâmb
cine alege-ntreb mimând că râd şi-n jocul crud cine culege

sursa imaginilor: http://www.foto.md/ro/series/44893///0










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu