duminică, 24 noiembrie 2013

cuib de sori



(gând de noapte 24 noiembrie)

ia-mă Doamne 
adună-mă odată într-un sac de pânză curată
cu gânduri emoţii stări învârtind roata vieţii 
aruncă-mă cu palmele de cer 
şi tălpile de aerul murdărit de uman
să-i simt arsura tainelor nicicând dezvelite
din pălăriile ciupercilor toxice ale gândurilor murdare

şi Doamne
iartă-mi plânsetul adolescentin
crede-mi Doamne maturitatea şi spune şoptit stop
mişcării inutile printre cuvintele orbilor
înţeleg taina cuvintelor curate 
sensului celor aruncate de la pământ la cer fără inimi 
nu-i mai prind nuanţele 
devin surdă iar muţenia îmi coase buzele ca într-un sărut amânat 
sau poate al uitării rostirii acelor două cuvinte blânde

am uitat să nu-mi fie frică a iubi Doamne şi rostesc mereu începutul

Doamne
în scenografia Ta există piatra de stâncă
care se prăvăleşte peste om când îşi cântă iubirea?

de câte ori Ţi-am auzit glasul în tăcerile trupului
nu am văzut piatra de stâncă
în Glasul Tău am văzut piatra lunii ridicând ecoul Iubirii Tale
până în vârful dorului de om până la bătaia primă a inimii
eliberată de limite absurde

şi-am mai văzut Doamne câmpia
primăvăratic înflorită când unul din macii Tăi
a redat bucuriei plinătatea

ia-mă Doamne şi adună-mă într-un sac de pânză curată
ţesută de mâinile mamei sufletului meu zbuciumat
stinge-mi cântecul în scrumiera idealului Tău pământean

stinge soarele alb şi lasă-l pe cel negru să ne fie gând
în inima tainelor pământului

reaprinde soarele alb
când primăvara fiinţelor va reîncepe nu în moartea vie
ci în viaţa vieţii cuibului de sori




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu